Рефлексія


Модуль 1,2
Робота в рамках проекту "Інтел - навчання для майбутнього"  дає можливість для додаткових серйозних роздумів про якість власної професійної діяльності.
Тут можна проаналізувати, які вправи та завдання видалися вдалими чи невдалими на уроці, оцінюють ефективність добору методів і засобів навчання.
Разом з тим, учителі часто глибоко не аналізують переваги інноваційних педагогічних технологій. Можна скористуватися цією можливістю та присвятити деякий час вивченню свого педагогічного досвіду, проаналізуйте протиріччя, які виникають при навчанні.

Модуль 3,4
Фундаментальні досліди Мандельштама-Папалексі та Толмена-Стюарта показали що:
  • Якщо розігнати металевий провідник, а потім різко його зупинити, то вільні заряди, рухаючись по інерції, створять на короткий час струм в цьому провіднику.
В своїх дослідах К.Рікке довів, що при проходженні по провіднику електричного струму йони не переміщуються.Очевидно переміщуються лише вільні електрони, а вони у всіх речовинах однакові.Отже, електричний струм в металевих провідниках зумовлюється впорядкованим рухом вільних електронів.

Модуль 5
Організувати спільне обговорення того, яким сайтам можна довіряти, а яким – ні, які є індикаторами достовірних відомостей і даних, та як визначити рівень довіри до веб-сайту. 

Модуль 6
З'ясовуємо основні запитання та основні положення проекту, а потім відображаємо свої знання та розуміння проекту  в персональному блозі. У наступних модулях будемо ділитися записами зі свого блоґу з колегами, надавати та отримувати коментарі. 

Модуль 7 
Відкриємо та переглянемо розділ Діяльність учнів в документі Контрольний список вивчення теми, який знаходиться в папці Оцінювання/Оцінювання матеріалів курсу в розділі Ресурси.
Доповнимо розділ Діяльність учнів тим, що роблять учні і вчителі при створенні прикладів учнівських робіт за допомогою підказок з Контрольного списку до Плану. 
При написанні цього розділу Плану, можливо, буде потрібно внести зміни до навчальних цілей (додати нові або видалити зайві). Ще раз уточнимо записи в розділі Стандарти.
Якщо для створення учнівського прикладу обрали Інтернет-документ (вікі, блоґ), то обов’язково розмістимо анотоване посилання на нього в розділі Діяльність учнів. 

Модуль 8
 Переглянемо основні запитання й головні ідеї модуля  та обдумаємо матеріали, які ми створили та які можна використовувати під час викладання або при плануванні вивчення теми.

Модуль 9
Обговорюємо створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорюємо, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; Проаналізуємо шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Створюємо форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; Створюємо інструменти для підсумкового оцінювання;

Модуль 10
Переглянемо контрольний список до плану з папки Оцінювання/Оцінювання матеріалів курсу, щоб визначити, що ми пропустили або які елементи не повністю заповнили в своєму плані, та відмітимо в контрольному списку все, що ми маємо заповнити чи змінити.

Модуль 11
Готуємо та демонструємо портфоліо. Проводимо оцінювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий