Портфоліо


Назва навчальної теми
Електричний струм в металах
Основний та другорядні навчальні предмети
фізика, фізика
Навчальна тема
Електричний струм в металах. Носії електричного струму. Вплив електричного струму на живі організми.
Вік учнів, клас
16 років, 10 клас
Стислий опис проекту

Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні складають схеми дослідів, готують таблиці опитування. Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

План
План вивчення теми
План впровадження проекту
Навчальні цілі

  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати вмiст рiзних сполук Нiтрогену в продуктах харчування  та вплив на розвиток людського органiзму, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал,робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.


Опис оцінювання
На початку навчального проекту
На початку навчального проекту
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

На початку навчального проекту
Під час роботи
На прикінці проекту
Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Василь Гергун
Фах, навчальний предмет
 фізика, математика:
Навчальний заклад
Маньківський НВК
Місто\село, район, область
смт Маньківка, Черкаська область
Контактні дані
gergunv@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11.06.2012 - 15.06.2012
Місце проведення тренінгу
Черкаський ЧОІПОПП
Тренери
Микитюк Олена Олександрівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий